I am Sam

Har tittat på en helt underbar film nu. I am Sam.
Gu den var så himla sorglig.. Den måste ni se!



Tittade även på Into the wild igår. Fille sa att vi måste se den. Och när vi hittade den i Jockes filmsamling kände vi oss så illa tvugna. Den var bra. Rättså lång.. Men den är verklighetsbaserad, och sånt älskar jag.

Nu ska jag gå och äta något. Är jättehungrig.

Och så fåjag psyk på Jockes tangentbord. Den hoppas över varannan bokstav när man skriver så man måste göra om hela tiden. Det tar huur lång tid som helst att skriva ett endaste inlägg :P


Nu går Josefin modevisningen. Håll tummarna på att det går bra för henne!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är en av mina favorit filmer!

Så himla bra!

2008-08-12 @ 21:46:52
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/
Postat av: JessicaW

I am Sam är en utav världens mest rörande filmer. Jag dör <3

2008-08-16 @ 12:57:41
URL: http://exhaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0