Guitar Hero

Nu har vi hunnit med en del ;) Spelade lite Guitar Hero för andra gången i mitt liv och jag verkligen sög på det. Så himla värdelös var jag :P Haha! Men jag lärde mig ju mer vi spelade så när vi slutade låg jag bara några tusen poäng efter Josefin. Innan kvällen är slut ska ja vinna över henne är min plan..

Vi har vart och shoppat lite mat och gott tills den här veckan. Har precis ätit makaroner och köttbullar och jag tror vi ska gå på chipsen och godiset snart :) Tänkte se en film om ett tag också.. Ska försöka komma i säng i någorlunda tid med så Josefin inte somnar på catwalken imorn.

HAHAHA Josefin sitter och spelar Guitar Hero och provade Mediumnivån och hon klarade 10 sek sen stängdes det av för hon var för kass. Så himla roligt. Och hon som var så stolt för att hon var så duktig! Där fck du babe ;);)

Nu ska jag utmana Joppla igen. Den här gången ska jag vinna..
Have a Nice kväll!
HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: josefin

Ja men hur gick det för dig på hard då?? :P Puss

2008-08-11 @ 23:28:54
URL: http://josefin12.blogg.se/
Postat av: Agnes

jag som tänkte att de va den jag fick lägga ut :P har bytt nu

2008-08-11 @ 23:55:41
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0