Arbetslös.. Shalalalala.

En hemsk dag är över. Men nu börjar en ny..
Jag blir deprimerad av att inte ha något jobb. Jag har sökt men det är ingen som vill ja mig. Och jag VÄGRAR börja jobba på något ringföretag. Call Up eller nåt sånt.. Ush det är verkligen inte min grej. Och jag har inge vidare med kontakter heller.. Det är ju så man lättast får jobb. Glider in på ett bananskal bara. Men så lätt har då inte jag det. Iofs fick jag det på Cubus, men nu är ju det slut!! :(


Sugen på att skaffa barn? Nej tack. :P

När Rickard slutat ska vi åka och köpa färg och lite så och sen ska vi till lägenheten och fortsätta skrubba väggarna. Men vad ska jag göra tills dess?
Just ja.. Rickard fyller år på fredag. Vad ska jag köpa till honom? Jag har ingen aning.. Tycker alltid att det är så svårt med presenter.

Aja.. Have a nice dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0