update

Har varit hos pappa i helgen igen, och som sagt: Där finns inget internet. Haha! Men här kommer en liten updatering från helgen :)

I fredags följde jag med till Ockelbo direkt efter skolan. Det blev värsta inpulsgrejen och så kom vi på att vi skulle grilla :) Åkte till Tom och där hade vi skitmysigt. Det blev typ 15 stycken tillslut, lagom mycket folk för att ha superskoj och mysigt. Haha alla mina "beundare" från ockelbo kom med, lite pinsamt kanske ;D
Vid 10 bestämde jag och Virran att vi skulle följa med in till stan och det gjorde vi. Hade askalasroligt, men kom dock inte in på krogen. Försökte på hangloose men där var det kört, och då kände jag att det inte var värt att skämma ut sig mer så vi gav upp ;) Men tack Fia i 2an för all hjälp iaf :D

Vad gjorde jag i lördags? Jag kommer inte ihåg. Men mamma och Amanda kom hem på kvällen iaf och de var roligt att se dom. Grillade och hade lite mys innan med pappsen och grannarna. Sen åkte ja fram på lite party men de va inge kul så ja åkte hem till pappsen igen..

I söndags städade jag och tog de massa lugnt för ja är jätteförkyld igen :/

Nu ska vi ha TrashFashion.. Berättar mer sen, för nu börjar vi!
HejSvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0