Trash Fashion

(Eller hur stavas det? :P)

image77
Kom hem alldeles nyss. Det har varit superskoj i skolan idag. Vi har ju lite temavecka nu eftersom det bara är tre dagar. Så Vi ska ha miljögrejs och så ska vi designa kläder av miljömaterial, eller skräp rättare sagt. Och Virran kom på den briljanta idén i fredags att vi skulle göra brudklänning. Så idag har vi hållt på och fixat med det. Den blev myckey finare än vad vi hade tänkt oss. Och så har vi även gjort en "kostym" i soppåsar. Den blev lite B-ig men vi hade inget annat svart att göra den av än soppåsar. Men klänningen gjorde vi i bubbelplast och nå vitt tyg/plast grejs.. Kommer blir asbra! För imorn ska vi fota det i boulongern, och på onsdag ska vi ha lite modevisning och så med direktsändning i TV (fria kanalen).. Enda nackdelen är att jag ska vara "modellen", men jag hoppas att det blir bra ändå.. :)



Klockan 2 har vi ju alltid fitness på måndagar och jag tänkte gå dit för att visa att jag var sjuk. Men som tur är var Kicki sjuk så jag kunde skriva upp mig på närvarolistan ändå. Jag behöver närvaro nu eftersom jag missat så mycket..

Snart kommer Diva och då ska vi plugga till religionsfördjupningen. Vi ska göra om boken "The Secret".

HejSvejs!


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv; ja skiiiit drygt att den gick sönder men nu har jag en ny iaf ;D

2008-04-28 @ 18:11:28
URL: http://jenniferjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0