TILLBAKA

Ja då var man tillbaka igen då.. För 4:e gången gillt. Det är det fyran står för om det är någon som undrar.
Denna gång ska jag inte ta bort den, även om jag skulle bli väldigt arg eller så.. För jag vet att jag kommer ångra mig sen i alla fall. Saknade min gamla blogg kan ja lova! Så den här kom för att stanna : )

Tänkte både jag och Josefin vad min nya blogg skulle heta och här är några av alla kassa alternativ jag fick av syster min ;D
: Superpinglan, lina4ever (de skulle likna lilja4ever, hehe), LäsEjEves.
Men neej tack för hjälpen Joppla! Ja klarade mig själv..

Nu ska jag fortsäta lite med Kinagrejen, duscha och sen gå och lägga mig. Är det någon som har en nässpray över så kom gärna hit med den. Jag är superförkyld.

Var på Hockeymatch i LäkerolArena ikväll med. Blev riktigt spännande där ett tag! De va J20 som spelade final och de vann. Så om de vinner en av helgens matcher är det klart. Fast då ska ja inte kolla, tror att det var i Götborg eller nåt sånt.

HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0