Tidig morgon

Jag vaknade klockan kvart i 8 idag fast jag hade tänkt sova ut halva förmiddagen. Gick ut och lade mig med Thomas och mamma och pratade en massa strunt och drack te. Och nu sitter jag här framför datorn/TVn. Ska ta det jättelugnt idag och bara titta på film och vila. Kanske åka tillbaka till Peter en sväng och göra klart det sista med trädgårdsmöblerna och så..

Haha var in på min blogg nyss, den är så himla nördig så ja började skratta. Rosa överallt!
Men snart kommer en lite mognare design, förhoppningsvis..

Ha en bra sista april! Och hoppas det går bra i skolan idag utan mig. Titta på fria kanalen, där direktsänds alltihop :D
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0