Städtanten

image74Idag har jag städat i 6 timmar!! :) Ja tycker verkligen att jag varit duktig. Det är pappas hus jag städat.
Började klockan 12 och sen åkte jag in till stan med 6 bussen.. Dammat, skrubbat, plockat iordning, dammsugit, tvättat och en massa. Ojojoj! Hehe..



Snart kommer Diva och då ska vi ta en promenadsväng. Sen ska vi läsa igenom lite tills nationella imorn..

JAG HAR FÅTT MIN STUDENTMÖSSA! :D Wehiii! Så jag kan vara med på studenten ändå, blev lite orolig där ett tag att jag skulle missa den helt, eller åtminstone ta studenten utan mössa (de går ju inte). Tyvärr var den inte så värst fin.. Men men, de är ju själva grejen som räknas!

Och solen har skinit idag med.. Jag mår sååå bra av det!

HejSvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0