Stackars Rickis

Tänkte tillägna detta inlägg till min sjuka pojkvän. Det är så synd om han!
Han har hög feber och så har han ont i magen (+ att han tog en spruta förra veckan som han fortfarande mår dåligt över) ;D

Ska äta lite kvällsgott nu. (Nöörd) Hehe. Te och mackor.
Har tittat på filmer från när vi var små idag, de är roligt faktiskt. Fast jag förstår inte hur mamma och pappa orkade. Det finns filmer från typ varje dag fram tills jag fyllde 6 eller nåt sånt. Och jag var så snälll och lugn när jag var liten. :) Och ville jag säga något dumt eller så, viskade jag det till Josefin och så fick hon säga det högt :D Haha. Man får inte vara dum ;)

Just ja, de har ju hittat Engla nu. Död. Riktigt hemskt dedär. Men det var iaf inte min snuskgubbe som var skyldig.
Alltså han som blottade sig för mig och som följde efter mig för ett år sen typ. Det var läskigt :S Huua.

Nu ska jag äta.
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0