Söndag men inte slut på helg

Nu är det söndag. Men eftersom vi har studiedag imorn är helgen inte slut än. Fast det blir nog plugga ändå imorn, ligger efter med religionen :(

Igår var jag hos mormor och morfar på kvällen men blev tvungen att åka in till stan en sväng efter ett tag. Så då när jag kom hem till Hedesunda igen åkte jag till mamma och blev kvar där helt själv. Rickard kom efter en liten stund.
Och älsklingen lilla har haft så himla hög feber inatt. Kunde knappt ligga under samma täcke för jag brände mig nästan på han. Och han mår inge bättre nu heller, har sovit typ hela dagen. Stackars pluppi!

Det blev pizza till lunch idag med lillsyrran 2 Amanda och Rickard. Torino, världens godaste pizza! Och beasås till såklart.. Efter det städade jag mammas hus eftersom hon inte mår så bra, och tvättade lite och var allmänt duktig. ;) Under tiden så gjorde Amanda jättegod fruktsallad. Mums!

Har tittat på josefins nya smyckeskollektion som hon säljer nu.. Det var helt sjukt fina smycken!! Blir sugen på att börja sälja jag med igen.. Jättefina långa smycken med jordgubbar och en massa annat fint..

Nu ska jag gå upp och se hur Rickis mår.
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0