Solstorm

Baah jag har tråkigt.. De tittar på solstorm men att se den 3 gånger på fyra dagar är för mycket märkte jag ganska image20snabbt.. Men lilltjejen som är med i filmen, Lova eller va hon nu heter, är så himla söt. Bäst är när hon går in hos mormorn och morfarn för att hämta storesyrran sin och så när Isabella Scorupco (eller hur det nu stavas?) kommer in efter ett tag säger hon "Oj då.. Jag skulle precis gå".. Så himla söt!
Hmm de där kan bli konstigt för de som inte sett den men aja..

Jag tycker inte om Facebook btw.. Förstår mig inte på det. Vad är det som är så kul liksom? Hehe.. Kan vara så att jag är för dum för att förstå hur man använder den med, vet ej :S

Åker in halv 8 imorn, bra att komma upp i tid igen..

HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0