snyggsyrran

Här kommer 4 bilder från fotograferingen i fredags. Dom blev rätt bra faktiskt, men jag ska ändå fota om en gång till, dels för att jag måste men också för att dom inte är perfekta.. Men snygg är hon iaf : )

     

Ska hem till Hedesunda nu. Måste göra intervjun med fängelset. De ringde när jag var i gympasalen och då kunde jag inte svara.. Och jag vill inte ringa frång mobilen, fattig ja :P Hehe känner mig något tattig men äh, ska ju för tusan snart till Thailand. Måste ju spara, och den där intervjun tar nog ett tag.

Nu måste jag skynda till bussen.
HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Mican

Skitläckra bilder ju! :)

2008-04-07 @ 19:39:51
URL: http://micaela1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0