Smyckesvisning

Har hunnit med en del sen sist jag skrev. Hade bara två lektioner idag, samhälle och religion.
Fast på religionen behövde man bara gå dit och ta närvaro sen fick vi gå hem. Men jag och Virran stannade kvar och redigerade bilderna till byggavdelningen och så pratade vi lite med Conny om APUn.

Kom hem vid 3 och då skulle jag och Rickard åka och hämta mammas bil på servicen. Tog 2an bussen för vi trodde att den gick ända till Kryddstigen men vi hoppade av för sent så vi fick gå jättelångt :/ Hehe, tur att det var fint väder.
Hämtade bilen tillslut i alla fall. Fast jag vet inte vad dom hade gjort med den för det dom skulle fixa hade de inte gjort PLUS att de hade förstört bakdörren. Den satt jättelös, det kändes nästan som att den skulle lossna. Och så gick det inte att stänga den efter att öppnat den. Mamma skulle ringa och skälla ;)

Är i Hedesunda nu, har varit på smyckesvisning. Det är så himla fina smycken, helt såld är ja! :)

Nu ska lillebror ha datorn..
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0