Slit och skrubb

Idag fotade vi bilderna till skräpmodet och det gick bra. Gick ut till boulongern och det blev en del fina bilder. Fast ja kom på det ännu mer idag att modellbranschen inte är någonting för mig ;) Det var jättemånga som trodde att det var bröllop på riktigt och som stannade, hehe. (Dock mest alkisar) Det kommer även bilder i tidningen någon dag framöver. Kanske redan imorn?! Håll utkik i arbetarbladet vettja.

Slutade vid 2 nån gång och då åkte jag och Rickard för att ta med Magdalenas bil hem. Svängde in på DollarStore och IcaMaxi en svänge med.. Sen bar det av hem. Slängde en massa skräp och pantade en massa flaskor så vi skulle ha råd att köpa läsk och jordgubbar tills imorn :) Och så har vi städat på Rickards pappas altan och på baksidan vid poolen och så. Det blev jättefint. Så nu blir det mysigt att ta dit lite folk imorn och fira sista april. Eller säger man fira? Aja vi ska iaf grilla och ha det allmänt mysigt..
image80
Hade tänkt vara hemma från skolan imorn eftersom jag inte mått så bra.. Fast jag känner mig ärligt talat liite piggare nu. Men ja ska ha en slappdag imorn iaf så att förkylningen och halsontet försvinner tills på söndag för då bär det av till Thailand :D. Längtar så himla mycket!

Nu ska jag åka hem och se hur lillebror mår..
HejSvejs


Kommentarer
Postat av: pilla ;)

nemen va trevligt hörru :P ne de blir jobba för mig :) ha så kul då :D

2008-04-29 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0