Skitigt

Idag har jag haft en mysig dag. Gick till boulongern direkt när jag slutade med Josefin. Satt där till 4 tror ja och då bestämde vi oss för att gå och sola solarium istället, vi hade inte blivit nå bruna alls (kan det bero på att vi hade alla kläder på oss?)

När vi kom hem satte vi igång med tvätten, vi hade högvis med tvätt. Men ni har vi kommit en liten bit iaf. Skönt!


image76
(En sån där tvättmaskin skulle man ha ;P)


Och dessutom håller vi på att städar i lägenheten. Jag förstår inte hur det kan bli så fruktansvärt skitigt??? Fy tusan, ja hatar att städa. Blir alltid  på sånt gnäll humör när ja ska städa här.. Blir aldrig så när jag städar någon annanstans. Konstigt ;)

Nu ska ja fortsätta sen tänkte ja göra sån tidig kväll som möjligt.
Tyvärr stängdes tvättmaskinen av kl 8, det hade vi inte fattat. Så nu blir det till all sova utan påslakan och allt sånt.

God Natt!
HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu tycker jag du är lite dåligt på att skriva.
Blogga mer!!! =P

2008-04-26 @ 21:53:30
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se
Postat av: Anonym

varför har du slutat skriva :(

2008-04-27 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0