Segt och svettigt

Dagen segar sig fram kan jag lova. Sov en kvart kanske sen vaknade jag igen av att ja var heltäppt i näsan. Diskade allt och efter det var jag helt supersvettig. Inte lätt när det är svårt heller.
Satte mig och tittade på Solstorm, den var bra faktiskt. Fast jag tycker det är så himla läskigt när dom hjärntvättar människor på de där viset.

Agnes kom och lämnade kameran tills imorn med. Hon tog med den från skolan så jag slapp åka dit för att hämta den. Snällgumman! Får se om jag orkar gå på APUn imorn eller hur det blir, kan ju inte gå dit om jag har feber direkt. Hoppas jag piggnar på mig!

Nu ska jag sätta mig med PA och det ska jag minsann sitta med tills det är klart så det blir färdigt någon gång. Iaf dagboken, slutrapporten och loggboken får jag göra imorn kanske..

Här kommer några bilder från Kina för den intresserade..

     
Vi skänker kläder.     Båtar som endel      En kvinna på sin 
                                      bodde på.                  båt.

    
Jag brevid en liten    Jag på hotellet vi
kinesisk bil.                bodde på

       
Vi på stranden.          Jag och Fia.              Vi allihopa.


Det var bara dom jag hade här på dator. Men de finns mååånga fler.
Nu MÅSTE jag börja med PA.
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0