Pannkaka

Nu är det kväller igen.. Har nyss tittat på Spårlöst försvunnen eller nåt sånt och det var spännande :P. En halvjapansk tjej som inte hade träffat sin pappa på 20 år. Bodde i Sverige med sin mamma.. Men de träffades i slutet iaf :)

Har inte gjort så mycket idag. Tittade på Hot Rod och den var rolig. Fast ja sov lite på mitten av filmen men vaknade flera gånger av att Rickard skrattade så mycket. Riktigt ful film. 
Efter det åkte vi till mormor och åt pannkakor. Mums!
image14

Imorn ska jag till skolan iaf. Måste göra klart fotouppgiften! Så lär jag sitta med PA och bokrecention i helgen för det har jag inte gjort än.. Sen vet jag inte riktigt vad det blir mer? :)

HejSvejs! 

Kommentarer
Postat av: pilla :)

party med mig blir de också :P

2008-04-03 @ 21:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0