Ny uppdaterad lista

Nu är jag i stan igen.. Det är mycket åka överallt.. Men men. Fick aldrig tag i fängelsemänniskorna så de blir stress med den där uppgiften kan ja lova. Vi ska redovisa på onsdag, och han som vi ska intervjua är ledig imorn. Så vi måste göra klart dedär på onsdag förmiddag. Jag får helt enkelt skylla på att jag varit sjuk.

Skulle börja med PA slutrapporten nu men jag vet inte var jag har papperet så jag får göra något annat i alla fall. Kan stryka bokrecentionen från min långa lista nu men istället blir jag tvyngen att lägga på en massa nya saker. Så här ser den nya listan ut: (skriver upp den här mest för min egen skull :P )

Fota: Självporträtt och en liten extragrej. 
 + Studiobild med redigering.
PA: Loggboken. 
Slutrapporten.
Kanske framkalla mer bilder och klistra in, om jag hinner och orkar.
Religion: Fördjupning 1 om häxor.
Fördjupning 2 (lär i alla fall börja med den så snart som möjligt eftersom den ska redovisat veckan  efter att jag kommit hem från Thailand.
Svenska: Nationellaförberedelser.
APU: Redigera byggbilderna.
Fota strömvallen.
Boka nytt möte med lantmäteriet.
Fitness: Kompendium med frågor.
Samhälle: Fängelserna/narkotika.

Rickard tog sin INTE efterlängtade spruta idag.. Och det gick ju som det gick. Hehe! Jag tog upp sprutan ur förpackningen när vi var på väg dit bara för att retas lite, och då blev han blek kan jag lova ; )

image29

Nu måste jag sätta fart med allt.. Och otroligt roligt ska de bli! Hm.
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0