Nedrans kladdkaka

Och det var det de.. Den där nedrans frödinge kladdkaka förstörde mitt nyttiga liv. Blev så himla sugen på nåt sånt idag för jag inte ätit nåt med socker i eller så på hela veckan. Så det bar av till ica och där köpte jag en kladdkaka och sprutgrädde. Fattar inte varför ja är sån som helt enkelt inte kan låta bli :(  Faast om man tänker positivt; jag har klarat det 4 dagar, och det var varken godis, chips eller läsk som jag åt/drack. Kakor är ju bättre! Mycket bättre.. ;)

image43

Är helt klar med PA nu och det är såå skönt. Självporträttet är det väl sådär med, tänker i alla fall redovsia det imorn. Så får Patricia tycka vad hon vill om det. Bryr mig faktiskt inte längre, för snart är skolan slut och då har hon ingenting med mitt liv att göra iaf. Och IG kan hon inte sätta, för så dåligt är det inte.

Haha idag har jag varit superfin. Har bara vart hemma typ hela dagen så jag tänkte att jag kunde ha dom på mig, för dom är supersköna. Fast ja lär säga att jag kände mig tattig när jag gick hem till lägenheten från bussen nyss. Här är de i alla fall : )
image45
Nu ska jag äta fil och flingor och sen så ska jag nog ta ett bad. Har asmysigt här i min ensamhet med tända ljus och grejjor :)

JUST JA! Kom precis på en sak. Jag har fortfarande inte fått min studentmössa. Jag vet inte hur jag ska göra :S För jag var ju inte där när alla beställde sina så jag fick beställa min själv på internet. Och samma sak gjorde några fler i min klass. Men så när deras kom var inte min med :( Så nu har alla fått sin förutom jag. Men den är betald och allting så den borde ju komma snart, eller så har dom glömt mig :S Hoppas inte!

Aja..
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0