Körkort

Ge mig körkort! Tyvärr är jag inte ens 18 än, men om jag hade haft körkort skulle jag ha åkt en sväng nu. Alla fall.
För jag tycker inte att det är nå roligt att göra läxor, men jag tycker det är supermysigt att åka bil. Speciellt på kvällen om man har värsta musiken också.. Mmm! Me like..

ÅÅÅÅÅÅHH! Jag tänkte lägga in en bild på min bil som jag vill ha, en silvrig eller eventuellt svart audi TT. Gick därför in på Google och sökte på audi TT, och där är den.. Drömbilen!! Har aldrig sett något finare i hela mitt liv!!!

image30

Det var nästan så jag fick en tår i ögat när jag såg den. Det sa klick! Tiden stannade och hjärtat hoppade och skuttade av lycka. Nu är det minsann bara att börja spara pengar och övningsköra och plugga teori. För den där bilen ska bli min!! Nu blev jag kär (sorry Rickard, släng dig i väggen ;) )

Aja.. Nu ska jag äta fil och plugga lite igen.
HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Agnes

du skulle va allt bra snygg i den där evelina :) lova att ta med mig på en tur i sommar när du skaffat den!

2008-04-08 @ 11:42:25
URL: http://agneslangerth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0