Knäpp jag är

Haha läste precis igenom inlägget jag skrev nyss. För det första så skriver jag helt psyko. Hoppar från en sak till en annan och en massa annat knäppt. Men det får man göra på en blogg. I alla fal på min ;) För det andra så menade jag en massa frukt och en mobilladdare när jag skrev att jag gav  "uppiggande saker" till mamma. Det lät som jag hade lämnat knark eller nåt sånt, men sån är jag minsann INTE. Haha!
Och för det tredje så glömde jag nämna älsklingen. Han blev lite besviken. Här är vi iaf :D

image35

ÄLSKAR DIG JA RICKIS!

Nu ska jag sova. God natt och sov så gott!
HejSvejs.

Kommentarer
Postat av: medieprogrammet

Skulle vilja se utan rickard och bara dig och din kropp, för du är inte lite het du!!

2008-04-09 @ 18:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0