home

Nu har jag helt bestämt att jag ska vara hemma. För nu mot kvällen börjar jag må sämre igen och imorn kväll vill jag verkligen orka med eftersom vi ska ha det så mysigt. Så då struntar jag i miljöveckan hellre. Skulle ju gå modell imorn också (på en pytteliten catwalk i skolan iofs, men ändå), och det är jag inte så sugen på. Det kommer jag bli tvingad till om jag kommer. Så neej hemma och bli frisk imorn är det som gäller. Och så ska jag börja läsa i " The Secret". För nu ska jag minsann bli frisk och få in ett positivt tänkande.. Jag och Diva är redan en bit på väg ;) Vet inte vad jag ska göra nu. Kanske ta en kopp te med vanlijsmak och lakritshonung till min onda hals? :)

HejSvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0