HMM

Idag har varit en tråkig dag. Vädret är orsaken till det..
Jag och Virran skulle ju på möte klockan 9 imorse på Lantmäteriet. Och själklart tar vi fel lantmäteri, vi åkte till det vid Fjäran höjder fast vi skulle till det på stan. Så vi satt och åkte buss helt i onödan och så lära Virran gå med sin onda fot och de blev lite kaos där. Men vi kom bara drygt 20 minuter för sent och gubbarna vi skulle träffa var jättetrevliga. Något surriga bara :P

Sen bar det av till skolan och då var jag DYNGSUR om fötterna av allt slask. Så himla jobbigt. Och så var det äcklig mat i skolan så jag åt spagetti och en massa majs, hehe. Men det fick klart godkänt alltså! : )

image36


Sen höll vi på och finslipade redovisningen med fängelse och så och på samhälslektionen redovisade vi. Det gick väl bra! Förutom att det var väääldigt svårt att säga personal. Haha!
Efter det hade vi lite studentprat och vi bestämde lite med lastbil och så. Jag har halvt fixat, men vet inte om jag är så sugen på att ställa upp och fixa eftersom det blev sånt kaos sist när jag ställde upp och hyrde lokal till mediafesten och allt. Och så när det hända en massa saker fick jag skiten för allt :( Men men, alla förtjänar en ny chans. Hehe! Så vi får allt se hur det blir.. 

image38


ÅKte hem kvart över 1 till Hedesunda och när jag kom hem somnade jag på en gång. Så himla trött var jag. Sen åkte jag hem till pappa och åt mumsmat :) Potatis och fläsk med löksås. Det är så himla gott! Lite bondmat men va tusan ;)

Nu måste ja plugga. Göra klart mitt självporträtt.
HejSvejs!

PS. Vem är du? :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0