Häxa

Idag har jag minsann vart duktig. Gick upp tidigt och så kl 10 var jag och Virran på möte med Fysisk planering. Det gick bra och en av de tre som vi träffade var supersnäll. Tyvärr fick vi helt sjuukt mycket att göra så det kommer inte bli roligt på torsdagarna när vi har APU kan ja lova. Först skulle vi fota strömvallen i typ 300 vinklar eller vad det var. Från alla olika ställen som finns. För det ska tydligen byggas om där och då vill de ha bilder på den där som minne. Det kommer ta aslång tid och det var bara EN av alla grejer.. Men det är det vi börjar med på torsdag i alla fall. Så får vi se hur långt vi hinner. Det värsta var att hon sa typ "Aa men de där kommer bara ta någon timme". Aldrig i livet!

image23


Har suttit och pluggat med Diva sen från halv 11 tills nu. Skrivit om häxor och deras religion. Intressant men det är svårt att göra det på något annat vis än det som redan finns. Åt i skolan med, fisk och fisksås och potatis och brunsås :).. Ska gå och hämta något papper från Fitnessen lite senare, som jag skulle göra hemma eftersom jag inte kunde gå på den idag. Sen kanske ja ska åka hem med morfar. 

Sitter och väntar på att fängelset ska ringa med.. Ska göra den där intervjun om droger.

HejSvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0