Gomors

Nu är jag minsann utvilad. Somnade 12 igår typ, och sov tills 9. Så länge var det länge sen jag sov.
Igårkväll blev väldans mysig. Var på modevisningen först och det var häftigt. Lite annorlunda men coolt. Och syrran var såklart jätteduktig! Efter det så åkte vi och tittade i mosters lägenhet, har inte varit där sen de flyttade in. Och det är mer än ett halvår sen tror ja.
image51
Sen blev det Sibylla med mormor, morfar och Rickard. Fast det var bara mormor och morfar som åt hamburgare, jag och Rickard åt glass. Haha mormor och morfar är allt bra tokiga dom.
Sen åkte vi hem och jag gick och la mig på en gång. Skönt att sova ut!

Idag blir det troligtvis så att man åker och tittar på danstävling i Dalarna tror jag att det var. Följer med pappa dit. Fast det är inte helt säkert, jag kanske måste städa :S Ska försöka ta det imorn istället..

Nu ska jag väcka Rickard.
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0