Fredag

Gick upp tidigt imorse. Det var ett tag sen man åkte med halv 8 bussen från Hedesunda. Fast jag gick till lägenheten och fixade lite, och när jag kom till skolan nu såg jag att vi tydligen hade svenskalektion, trodde att den var frivillig. Men jag orkade inte gå in, har i alla fall inte gjort bokrecentionen som ska vara klar idag så..

Ska fota Josefin idag på fotolektionen. Hade tänkt göra typ som Make Up Store har på sina reklamgrejer. Mycket smink och en skaplig närbild.. Men vi får se om jag hinner ångra mig tills vi börjar.. Hoppas att det blir bra iaf!

image15





















(hatar katter men den här var söt)

Nu ska jag gå och leta på gumsorna!
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0