Fota strömvallen

Ja då var det torsdag igen då.. Idag ska jag och Virran fota Strömvallen i alla olia vinklar som finns. Kommer ta säkert hela dagen. Men det gör ingenting FÖR DET ÄR FINT VÄDER!! :D
Jag älskar när solen skiner såhär. Det känns som det inte finns nå problem i världen då ;)

image61


Haha idag när jag åkte in till stan med bussen körde chuaffören in i en taxibuss framför oss. Hehe ja satt och lyssnade på musik men så hörde ja att det smällde till och då var vi minsann ihopkörda. Hon med taxibussen stannade och fick psyk på chaffisen, men han bara skrattade. Hehe! Det blev ju inge märken eller så, men kanske lite nonchalant att bara skratta.. Fast ja tyckte de va roligt ändå.

Nu ska jag till skolan och redigera lite bilder tills Virran kommer. 
HejSvejs!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! Jag skulle garvat ihjäl mig om jag var busschauffören xD

2008-04-17 @ 18:34:47
URL: http://exhaling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0