Bort snö

Har precis duschat och ska till Rickards mormor och äta nu. Och idag åkte Filip och Peter till Thailand. Hoppas det är fint så man inte har gjort bort sig, men jag tvivlar :) Och så är det 2 veckor kvar tills Ingrid och Magdalena kommer hem från Ghana. Tänk att dom har varit borta i snart två månader.

Börjar bli lite nervös för vad Patricia ska säga om mitt självporträtt. Det är inte bra alls, har ingen tanke till det. Men jag får hitta på något tills imorn. Är i alla fall snart klar med slutrapporten. Har bara sista punkten kvar att skriva om, men tänkte ta den senare, för man ska skriva värsta mycket om hur man tänkt osv.

BORT MED ALL SNÖ! Jag vill ha vår..

image41

HejSvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0