Första halvan av helgen!

Jag jag blivit världens sämsta bloggare.. Sorry återigen. Jag har inte mått så bra alls i helgen utan har haft svinont och den energin jag haft har jag lagt på att umgås så blågen fick vänta. Världens bästa smålänningar har varit hos oss hela helgen och fy tusan vilka fina människor de är! Vi har haft så galet kul och jag önskar att de kunde flytta lite närmare oss så vi kunde umgås oftare... ❤️

 
I fredags hade jag och Johan pizza/filmmys i soffan när vi kom hem till Harkskär. Smålänningarna har sovit hos M&M och de kom sent i fredags kväll så då höll vi oss hemma. 

I lördags var Johan iväg på en grej halva dagen i Öregrund så när jag vaknade kom brors och hämtade mig och sen åkte vi till Furuvik för att träffa smålänningarna äntligen. Vi fick frukost där och hängde där några timmar tills det var dags att åka mot oss för att titta på matchen. Vilken match. Tråkigt att det inte räckte hela vägen! 

Efter matchen åkte vi tillbaka till Furuvik där vi åt grillat och satt och pratade hela kvällen. Världens mysigaste kväll! Brors behövde som vanligt en liten stödvila men sen när det var dags för mig och Johan att åka hemåt så var han och Kasper redo för utgång så de släppte vi av i stan, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0