Samlaren!

Han som samlar på pinnar och lägger alla sina saker samlade på gården.. Han hittar en ny, fin pinne varje gång man är ute i skogen som han bara måste ta med sig hem.. 


Jag har varit precis död i två dagar.. Jag har målat köksluckor but that's it. Resten av tiden har jag spenderat i sängen med filmer, serier, böcker och sömn. Edward har legat bredvid mig i sängen för det mesta, som om han liksom förstått att jag inte varit helt hundra. Annars ligger han ju liksom helst så långt ifrån en som möjligt.. 

Fredag och helg. Johan ska iväg och fiska med lite kompisar ett dygn i helgen så jag tänkte åka och mysa med Musch (och lite med Matti) imorgon. Men först friday night med BF ❤️


Kommentarer
Postat av: mormor

Oj så många fina pinnar - duktig vovve.

2017-05-13 @ 08:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0