Bråkhunden!

Johan är verkligen Eddis favorit alla dagar i veckan.. På eftermiddagen blir han alldeles nipprig för att han vet att Johan snart kommer hem från jobbet. När Johan kommer hem blir Eddi den lyckligaste på den här planeten men när jag kommer hem bryr han sig knappt. När Edward kommer upp i sängen på helgmornarna går han alltid till Johan och gosar in sig. På kvällen när Eddi lagt sig i soffan och ska sova går Johan och pussar på honom och säger god natt. När jag ska göra det så hinner jag knappt börja närma mig honom förrän han slänger sig ner ifrån soffan i ett tappert försök att slippa mamis godnattpuss. Om jag är inne hela dagen så vill Edward vara ute och igår när jag var ute hela dagen så vill han vara inne. Kul kille. MEN!! Imorse hände det. Han ålade sig upp ifrån fotänden och gosade in sig nära, nära. Det kanske vänder nu, haha. Älskade lilla bråkhund ❤️



Kommentarer
Postat av: mormor

Jag tror att han är SÄKER på dig, men ändå vill testa lite. Och att han blir glad när Johan kommer är ju klart, de träffas inte lika mycket som du och Edward gör. Hundar kanske också har trotsåldrar - som barn.:) :) :)

2017-05-03 @ 08:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0