Bedtime!

Jag gjorde ett ryck med grundfärgen även på framsidan av skåpluckorna nu på morgonen. Nu är allt grundat så nästa steg blir att måla med "riktiga" färgen. Spännande att se hur det blir! 


Dagens plan i övrigt: överleva.
Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen igen framför en film. Förhoppningsvis kunna sova lite också.. Edward blev lite sur att han blev snuvad på sin ordinarie sovmorgon imorse (såklart skulle han med mig ut när jag gick ut även om han var så trött så ögonen gick i kors) men han får ta igen den nu. Han har såna sjuka rutiner denna lilla hund och han är otroligt förutsägbar. Man liksom vet vad han ska göra innan han ens vet det själv. Sötaste lilla vovve! 

Hoppas ni får en fin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0