Bästa sällskapet!

Ok jag kanske jinxade det lite... Men vi har haft det mysigt jag och Eddi (och Johan på kvällarna). Igår åkte vi hem till Harkis en sväng för att packa kläder och grejer. Imorse hade jag läkarbesök (tycker mer och mer om bästa Bosse) och väl tillbaka i East har jag skruvat klädställningar och packat upp alla kläder. Sen har jag fortsatt chilla. Johan kom hem tidigt idag för en gångs skull (innan 17) så vi har hunnit med några avsnitt Suits. Jag har försökt få in honom i Suits tidigare (jag själv har sett den rakt igenom.. twice) men det har varit svårt. Jag absolut älskar den serien! Jag skulle nästan vilja påstå att om det är en serie man ska titta på så är det Suits. Men nu är även han fast! Jag tror nästan att Johan har en lika stor crush på Harvey som jag har, haha.. Nu blir det duschen, sängen och ännu ett avsnitt Suits.  Serier i sängen är tametusan underskattat. 


(Btw, när ska jag lära mig att sluta överkonsumera parenteser?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0