Vädret!

Jag och Eddi har precis kommit hem från en 7 km prommis. Underbart väder! Man älskar ju Sverige och alla årstider på det viset att man uppskattar solen och värmen lite extra efter en mörk, kall och slaskig vinter.. Jag har lite svårt för att bestämma mig för vad jag egentligen tycker om våra årstider. Ena stunden vill jag bara flytta till något varmt land och njuta av sol och värme året om och slippa kyla och snö för alltid, men nästa stund skulle jag aldrig i hela mitt liv vilja vara utan våran sommar, vinter, vår och höst. Jag är ju en sucker för hösten.. Men jag älskar våren också när Sverige blommar upp och fylls med liv. Och sommar är ju sommar liksom. Men en riktig härlig vinterdag när det är lagom kallt och när solen skiner är ju också alldeles fantastisk! Men jag skulle inte heller tacka nej till typ Thailand och strandhäng året om. Fast jag älskade LA mer. Jag blev verkligen helt kär i LA, vädret, människorna, stämningen, allt. Sen kan det ju vara en bidragande faktor att LA även har my babysister hos sig.. Men jag älskade vädret när vi var där. Perfekt. Supervarmt på dagarna, lite kallare på kvällarna och inte alltför fuktigt i luften. Man kunde ändå vara igång utan att rinna bort liksom, men samtidigt ligga och slappa vid havet eller poolen och tycka att det var varmt. Åh jag vill åka tillbaka NU!! Saknar Joppla big time. Och LA.



Kommentarer
Postat av: Josefin

Joppla saknar dig ännu mer ❤️

2017-03-29 @ 01:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0