Synarela!

Jag är återförenad med Synarelan. Det kan vara det mest okära återseendet genom tiderna. Jag har haft den i två omgångar tidigare; första gången i drygt ett år och den andra omgången i drygt ett halvår har jag för mig. Det är en nässpray som jag tog morgon och kväll som en del i behandling mot endon. Den gjorde mig inte så mycket bättre då om jag ska vara ärlig men att gå helt obehandlad kändes inte heller som ett alternativ så jag körde på "bara för att" typ. En annan behandling jag också haft (har säkert provat 10-15 olika sorters behandlingar genom åren men ingen har funkat särskilt bra) var hormonsprutor som jag tog varannan vecka på sjukhuset. Både sprutorna och nässprayen har enorma biverkningar då dessa behandlingar sätter en i ett s.k. kemiskt klimakterium. Redan där hör ni ju hur charmigt det livet är.. Avis? Någon? 

Jag har bara tagit sprayen i ett par dagar men jag är redan tillbaka i träsket. Svetten bokstavligt talat rinner hela tiden trots att jag liksom inte gör något och så känns det som att jag har varit ute och supit i en vecka och har hangover from hell. Huvudet känns som ett vakuum som kommer sprängas när som helst. Men det blir bra det här! 

Om ni har en dålig dag kan ni ju läsa den här biverkningslistan och vara tacksam över att ni slipper den här skiten iaf. Jag läser aldrig biverkningar på mediciner innan jag börjar med dem men denna har jag ju haft förut så jag vet ju vad som väntar. Jag ser fram emot att bli en fet, svullen, svettig, torris som är osugen, hårig och har humörsvängningar, akne och är känslomässigt instabil som en tonåring. Can't wait! 

Detta må vara sjukt äckligt men jag antar att brudmaken får väga upp för svettlöken och gör bilden neutral, eller nåt... Jag svettas aldrig i armhålorna normalt (ryggen är mer my svett-area (intresseklubben antecknar...)) men just nu är jag blöt konstant i armhålorna, händerna och fötterna. Och resten av kroppen också.. Det är knappt som att jag svettas ens utan det liksom bara rinner.. Sjukt charmigt. 

Japp. Då vet ni det också. 


KRIF förlorade igår. Så surt. Nu är det över för den här gången.. Men de gjorde en grym match och det var sjukt spännande. Världens bästa brors. Jag är så stolt över dig! ❤

Hoppas ni får en bra start på veckan! 


Kommentarer
Postat av: Brors

❤❤❤

2017-03-13 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0