Pink high heels!

När svärisarna kommer över med en flaska rosé efter att ha varit på kryssning. De tyckte att flaskan passade mig, haha. Sötaste! Jag kunde inte ha fått bättre svärföräldrar och jag är evigt tacksam för det. Världens bästa! ❤ 

(Inget ont om mina fd svärföräldrar dock så att det inte missuppfattas. Mina första svärföräldrar bor granne med mami så de springer jag på ibland. Världens bästa Magdis ringer mig fortfarande med några månaders mellanrum, så här 8 år senare, för att få en update och prata lite, skickar alltid grattis på födelsedagar, julhälsning osv. Och min senaste fd. svärmor Ewa har jag också kontakt med lite nu och då..)


Kommentarer
Postat av: Magdis

💕❤️

Svar: 💗💕💞
Evelina Nilsson

2017-04-22 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0