Grattis i efterskott Engage!

Vi hade en supermysig kväll igår hos pappa och Maria. Vi åt middag, efterrätt, kollade på hockey och bara umgicks. Det var sjukt länge sedan jag var här så det var supermysigt att umgås lite! Sen att brors är hemma är ju bara ännu bättre.


Farmor och farfar kom också en sväng igår. Och farmor kan man alltid lita på att är ärlig, in a bad way.. Haha. Jag har svällt upp sjukt mycket av nässprayen (behandlingen jag nämnde tidigare) och ska jag vara ärlig så var jag faktiskt lite beredd på att en kommentar från farmor skulle komma. Jag har samlat på mig mycket vätska plus att jag är hungrig konstant så tyvärr är det väl lite annat också. På 1,5 v har jag gått upp 4 kg. Livet leker, haha. Iaf så hann farmor knappt komma in förrän hon sa "Och du har blivit lite rundare minsann. Det syns tydligt i ansiktet!" Maria hoppade in till undsättning. "Men Laila så säger man väl inte." Farmor tyckte dock visst att man kunde säga så eftersom "det var någonting bra!" Där har vi dock lite delade meningar, haha.. Oavsett kan jag konstatera; mission accomplished. Jag är härmed vad jag var orolig att jag skulle bli innan jag började med Synarelan. Vätskefylld, svälld, konstant hungrig och gått upp flera kg i vikt. Men jag lär ju erkänna att det finns större problem att haka upp sig över även om det inte är roligt såklart men jag kunde inte annat är skratta när farmor sa det. Faktum är ju att det är sant så egentligen är det ju inga konstigheter. Men biverkningar på mediciner är ju inte supercharmiga alltså. Sjukt vad mycket en medicin kan påverka en. 

Jaja nu släpper vi det for now. Och så lägger vi ut en bild på brors från igår istället. Bästa, finaste brors! ❤ 

Vi sov kvar hos papi inatt. Nu ska jag snart till sjukhuset på läkarbesök och sen ska jag besiktiga Sara. Vi hinner med lite syskonhäng idag också innan vi alla åker hem till vårt igen! 

Hoppas ni får en fin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0