Friday night in!

Imorse gav jag och Eddi oss ut på 80 min prommis tidigt. Sen åkte vi och hängde med Eva i butiken någon timme. Edward ville verkligen inte gå in idag utan låg ute och jäste i solen hela tiden. Lillgosen! 


När Johan kom hem från jobbet vid 17 packade vi in oss i bilen och åkte hemåt mot Gävle. Vi köpte med oss Thai från vagnen utanför Ica Maxi. Tips tips om ni gillar stark mat; köp 'Kyckling röd curry' vid thaivagnen vid Ica Maxi i Gävle. Sviingod! Idag var den dock för stark.. Vi satt och svettades och hade ont i munnen båda två, haha.

Vi har kollat på Lets Dance och nu tänkte jag titta vidare på Skavlan. Johan har somnat här bredvid mig i soffan i vanlig ordning och Edward ligger och snarkar i den andra änden av soffan. En helt vanlig fredagskväll hos oss. 

Trevlig helg blågen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0