Brudfin!

I em har Fia varit här. Hon behövde bilder till sitt portfolio på brudsminkning/uppsättningar och självklart ställde jag upp. Hon gjorde mig så fin. Ska ni gifta er eller bara vill vara extra fin till något särskilt så tveka inte att höra av er till henne (Sofia Åström, Hedesunda). 


Det kändes dock lite konstigt att tvätta bort sminket och ta ur uppsättningen så fort hon åkte, haha. Johan var sugen på ett bad och jag var inte sen att haka på även om datenight hade passat bättre i min look än att plumsa.. 

Nu är det hockey.. Sjukt nervös men så spännande! Hejja brors och Hejja KRIF! 


Kommentarer
Postat av: Lias morsa

Men du måste ju le oftare på bild, så fin 😍

Svar: Hade tandläkaren gått med på att sätta in tandställning när jag var ung så kanske... 😝😘💗
Evelina Nilsson

2017-03-12 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0