Biskvier!

Idag hamnade jag hos Leila bakar.. Jag har hunnit med ett sjukanbesök och så har jag varit till polisen och gjort nytt pass också. Mitt pass går ut om några månader och jag får panik om jag inte har ett giltigt pass utifall man får för sig att dra på en spontanare.. Vi är sjukt sugna på att dra iväg någonstans och jag är sjukt sugen på att hälsa på Josefin så vi får väl se om det blir av.. Kan bli tight just nu med flytt och allt men så småningom kanske det passar bättre. 


Snart är Muschens Biskvier klara. En av mina absoluta favoritkakor. De passar inte riktigt in i mitt försök att förändra min viktkurva för tillfället men jag följer Josefins tips som jag fick på snap efter att hon läst min blogg ang. farmors kommentar om att jag gått upp i vikt. Josefins ord löd: "Det är insidan som räknas. Gå aldrig hungrig!" Jag dog av skratt när jag fick det, haha. 


Kommentarer
Postat av: Musch

Chajse vad jag hoppas på "det är insidan som räknas" på mig också! 🙈 Tjocksmock!
http://nouw.com/_amandanilsson

2017-03-29 @ 15:08:28
Postat av: mornor

Inte är väl ni så tjocka, när ni med era små munnar kan gapa över det :) <3

2017-03-29 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0