Packning, check!

Oj vad vi har packat idag.. Nu är näst intill hela huset nedpackat. Tack bästa mami för all hjälp! 


Imorse vaknade tidigt både jag och mami. Jag fick en helkroppsmassage på 1,5 h av bästa massösen (ingen älskar massage mer än vad jag gör, jag lovar) och sen tog vi en liten promenad runt udden och de tre små mysiga hamnarna vi har här i fina Harkis. Vi åt frukost ute och sen har vi packat hela dagen. Vi tog en liten paus mitt på och njöt lite i solen till en podd, men sen körde vi på igen. Mamma har köttat och jag har grejat så mycket som möjligt. Jag är extremt dålig på att styra upp kaos om det blir för mycket och när jag inte ser någon helhet/när jag inte vet vart jag ska börja. Men mami har strukturerat upp och allt är nu packat och sorterat till stugan en del och till Östhammar en del. Det blev bra tillslut, haha. Imorgon kommer Eva och Christer hit och hjälper oss med flytten och så blir mamma kvar också. Hoppas vi hinner få undan det mesta! 

Love you fina mami! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0