Miss my sis!

Idag möttes jag och mami upp i Harkskär på em. Vi har packat en del, ätit gomiddag, tittat på Kronprinsessan Victorias 40-års program och bara myst. Mami sover kvar inatt och sen ska vi fortsätta att packa resten imorgon så allt är redo att bara bäras ut på släp och köras från A till B på lördag. 

Jag hittade på massa gamla foton när vi packade. Gu vad jag saknar min finaste lillis! Ett år ifrån varandra är alldeles för länge... Love you bästa! ❤️

Mami har somnat i soffan och nu ska även jag gå och bädda ner mig. Det är ju cheesy att ens skriva det här men jag saknar boyfriend redan. Jag hatar att sova utan BF! Men det är bara en natt, det här klarar vi, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0