Painy sunday night!

Tidigt tidigt imorse vaknade jag av enorma smärtor. Jag tryckte 2 bonusar och förflyttade mig till badkaret för att försöka få ner smärttoppen. Där blev jag kvar länge tills tabletterna börjat verka. Efter någon timme var jag redo att flytta tillbaka till sängen för att fortsätta sova. Jag lyckades somna om och vaknade NU (!??!?). Antar att kroppen behövde sova bort smärtan.. Men jag får panik när jag sover för länge. Man missar ju liksom hela dagen! 


Jaja. Nu mår jag tack och lov lite bättre. Jag ska försöka få med mig killarna ut en sväng och så ska vi fixa lite smågrejer här hemma. Tänk att det nästan är helt klart här hemma nu. Underbart! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Sov med gott samvete. Gör det som funkar bäst.
1000 kramar till dig <3

2017-01-16 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0