KRIF-Kumla

Idag har äntligen smärtan släppt något. Första dagen på flera veckor.. Så skönt! Jag har varit med Eva nästan hela dagen. När Johan slutade jobba åt vi middag framför filmen "The blind side" som började på tv precis när vi skulle äta. Fin film. Kl 19 var det dags för KRIF-match igen. Vinst! Ass för brors. Vi är nöjda med kvällens match. Vi orkar knappast hålla oss uppe till hockeyn inatt men vi hoppas på vinst även i den matchen. Synd att den är så sent, det hade varit rolig att sett den! Men vi håller tummarna.


Den här lilla korven då som alltid vill ligga där det är som mest trångt.. Tänk att man trodde att man var lycklig innan, och så dök dessa två upp i mitt liv och öppnade upp en helt ny dimension av kärlek och lycka. Hade jag inte varit sjuk så hade jag varit lycklig på riktigt nu, ren lycka. Min sjukdom är det enda jag kan komma på som är dåligt i mitt liv just nu. Och visst att jag har varit kär och lycklig förr, absolut, men det har for sure aldrig känns så här rätt. Man kan aldrig vara säker på att det kommer hålla hela livet ut, men om det är någon det kommer hålla med livet ut så är det definitivt med honom ❤


Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3

Svar: 💗💗💗
Evelina Nilsson

2017-01-05 @ 10:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0