Fina människor!

Åh jag fick en sån fin present ikväll. Denna påse stod utanför mami imorse som hon skulle ta med till mig ikväll. 

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.. Hur fina människor har jag inte omkring mig? Jag är så tacksam! 

Det som nästan är det finaste med detta är att de jag fått den av inte är människor i min absoluta närhet.. Att dessa människor tänker på mig trots att vi bara ses någon gång ibland är ju helt otroligt. Tack fina Lena och fina Madde med familjer! ❤

Nu ska vi duka fram detta gottis till kvällsfika. Och så kommer filmen inte igång förrän nu eftersom vi väntade in Johan som jobbade sent (och som dessutom får massage först as we speak). Josefin har rekommenderat en film som vi tänkte titta på ikväll: Little boy! Kan inte garantera att den är bra eftersom jag inte sett den ännu men är det någon som borde kunna film vid der här laget så är det väl hon.. Så jag vågar nog skicka rekommendationen vidare till er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0