Trött hej!

Det har passerar ännu en dag i stugan för vår del.. Vi har målat, målat och målat. Det blir så fint! Imorgon kommer det tunga artilleriet (svärisarna, haha) och hjälper till/hälsar på. De kommer med husbilen så de blir kvar tills måndag. Mysigt!


Mami och Thomas kom på en spontanvisit idag. De tyckte det blir fint! Vi är lite oroliga för mormor och morfars första besök, att de ska tycka att vi förstör deras lilla kärleksbarn.. Men självklart blir allt ju bara till det bättre, haha. Tur att ni är förstående att vi vill göra det till vårt!

Nu ska det bli skönt att komma hem, duscha och slänga sig i soffan. Jag vet inte när vi ska hinna med/prioritera hemlagad mat den här påsken.. Nu sitter jag och väntar på boyfriend som är inne och köper sushi till middag. Mums! Till lunch blev det Max.. Och igår blev det McD till frukost, pizza till lunch och Thai till middag. Inte konstigt att man rullar fram these days. Jag får nog ställa in det här med beach 2017 och sånt..


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag är SÅ nyfiken :)
Och du visar inte någon bild!!!!
Men vi kommer så snart Roland orkar <3
Kör inte slut på er bara.
Beach 2017 kan du väl inte ställa in när ni har stuga vid beachen - simringar är bara bra <3

2017-04-15 @ 21:19:38
Postat av: Hanna G

Även om det är den egna känslan i sin kropp som räknas & det som avgör om det känns bra, att man känner sig fin & trivs så ska du veta att ur mina ögon & säkerligen många andras ögon så är du lika fin nu, beach 2017 eller inte :)

Svar: 😘😘
Evelina Nilsson

2017-04-16 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0