Finbesök!

Vi vaknade tidigt imorse, redan innan 7. Vi hade velat sova längre båda två för vi somnade efter 2 inatt, men vi fick nöja oss med att ligga kvar i sängen och dra oss lite. Johan var på AW/taklagsfest igår i East så vi kom inte hem förrän vid 00 typ. Låt oss säga att det var en trevlig biltur hem... Eller? Haha! Jag hade iaf en mysig kväll med svärisarna. Vi åt Wallenbergare, ost och kex och så tittade vi på Skavlan. 


Boyfriend gick som vanligt upp innan mig imorse och bakade scones till frullbas (han är grym på att skämma bort mig). Sen kom papi, Maria och Alice på lite fika. Mysigt! 

Nu har vi precis tittat på Höstlegender. Jag kan den utantill men den är bra.. Det verkar inte bli så mycket gjort för oss idag, vi är slöa båda två. Vi njuter av lugnet före stormen, haha.. Snart är det flytt, rust och sånt igen. Nu ska vi iaf till stan en sväng och uträtta lite ärenden. Hoppas ni får en fin lördag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0