In the woods!

I förmiddags tog vi en prommis runt i Östhammar jag och Eddi. Jag behövde hämta ut mer medicin på Apoteket så då passade vi på att gå "hälsans stig" och se lite folk på våt promenad för omväxling skull. Annars håller jag mig för det mesta till skogen vid Askön där Edward får springa lös! 


Ikväll kom Johan hem rättså sent. Vi åt Thai till middag (för omväxlings skull liksom, haha. Jag skulle kunna äta det typ tre dagar i veckan resten av mitt liv utan att tröttna). Sen tittade vi (läs jag, Johan somnade i soffan) på dokumentären 'Inside job' om finanskrisen 2008. Tips om man är intresserad av ekonomi, väldigt intressant. Jag gillade 'the big short' också kring samma ämne också även om den är en bit ifrån dokumentärkategorin.. 

Edward på vår kvällsrunda igår.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0