Fix fix fix!

Jisses vad jag har haft ont idag.. Jag och Edward låg på madrassen och vilade till och från hela fm. Bara att stå gjorde ont. Jag assisterade Johan så gott jag kunde men efter lite extra medicin efter lunch kunde jag iaf vara igång lite grann. Jag vet att det inte är mitt fel att jag är sjuk och jag vet att jag inte rår för att min/vår situation är som den är, men jag säger det igen; vilket "tålamod" den här mannen har med mig alltså.. Världens finaste! ❤️ Jag kunde inte fått en bättre man vid min sida. 


Först fick vi besök av morbror Tomas och kusinerna Alva och Linnea en sväng. Trevligt! Någon timme senare kom M&M och hjälpte till med tapetsering i köket. Eller hjälpte till och hjälpte till.. De höll oss sällskap medan Johan tapetserade. Haha! Nej då. Tack för hjälpen gullisar. 

Vardagsrummet är klart! Vi älskar den tapeten som vi har hemma i Harkis i sovrummet så det fick bli den igen nu i vardagsrum och hall. Det är några bubblor men förhoppningsvis går de ner när det torkat.. De gjorde åtminstone det när jag förmålade väggen innan tapetseringen så vi hoppas på det bästa. Köket är tapetserat i lite mer än halva rummet. Vi hade köpt en annan tapet till köket och tänkte ha denna i sovrummet egentligen men den som var tänkt till köket var helt enkelt för hopplös (oldschool) att sätta så vi skippade den och tänkte om. Detta blev ju bra det också (den ser ganska mörk ut på bilderna men den är rättså ljus irl). Nu måste vi bara hitta en ny tapet till sovrummen.. Och bestämma vilka golv vi ska ha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0