Final!!

Och Brynäs är till final!! Så himla härligt. Sjukt spännande match. Älskar hockey! Oskar Lindblom kan ju vara den bästa spelaren ever just nu. Sjukt vad grym han är.


Tänk vad tiderna förändras, haha. För några år sedan när brors och hans Brynäs U16 spelade SM-bronsmatch (tror jag det var?) var jag såklart på plats (under alla brors år i Brynäs har jag nog inte missat många matcher. Trognaste fanet!) De vann brons och vi alla var så himla glada. När spelarna kom ut efter matchen och vi alla i publiken skulle gratta dem hann jag knappt krama om brors förrän han frågade mig lite halvpin "Du några i laget vill ha ett kort tillsammans med dig, kan du ställa upp?" Jag skrattade så mycket men självklart ställde jag upp på det, haha. Så där stod jag mitt ibland massa stinkande bronsmedaljörer. Det här kortet får jag förhoppningsvis användning för någon gång framöver tänkte jag... Visst att jag är en svincool och sjukt het hockeysyrra just nu (HAHA!!) men när de här superspelarna blir något är det jag som kommer vara glad att det här kortet existerar och inte tvärt om. Och mycket riktigt! BAAM. Haha! 

Vi har varit i stugan hela dagen och vi har fått mycket gjort trots att jag har svinont idag. Ibland är det skönt att bara göra något ändå, skingra tankarna lite och försöka förvilla all smärta med andra saker trots att man egentligen bara vill bädda ner sig i sängen och sova. Vi åkte iaf hemåt igen lagom till matchen. Det blev pizza till lunch och Thai till middag idag. Lägger man den energin man har på rust får man slöa till det med matlagning (säger hon som aldrig någonsin lagar mat, haha... Men Johan var inte heller jättesugen på att laga mat idag!) 


Nu är det dags för sängen. Håller tummarna på bättre sömn inatt än natten som var. Sweet dreams! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0